Wydatki ogółem projektu 10.369.895,54 zł
Wydatki kwalifikowalne 8.430.809,38 zł
Kwita dofinansowania 7.166.187,95 zł
Poziom dofinansowania do 85%
Data rozpoczęcia 2024-03-01
Data zakończenia 2026-12-31
Przedmiotem projektu jest:
- zakup wyposażenia i doposażenie w urządzenia, sprzęt, narzędzia i pomoce dydaktyczne w szczególności pracowni kształcenia zawodowego, laboratoriów dydaktycznych warsztatów i sal do praktycznej nauki zawodu.
- Przebudowa, remont obiektów szkół zawodowych – budynków szkolnych, warsztatów, zagospodarowanie terenu (dotyczy obiektów CKZiU w Kwidzynie).
Realizacja niniejszego projektu przyczyni się do rozwiązania zidentyfikowanych problemów, zniwelowania ograniczeń w zakresie braków infrastrukturalnych w budynkach szkolnych.
Kompleksowa realizacja projektu poprzez rozbudowę infrastruktury i wyposażenie pracowni branżowych umożliwi kształcenie zawodowe uczniów, dostosowane do zmieniających się potrzeb rynku pracy i wymaganych kwalifikacji.
Szkoły objęte projektem:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Kwidzynie przy ul. Staszica 25
Zespół Szkół nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17
Zespół Szkół w Prabutach przy ul. Szkolnej 4
CKZiU w Kwidzynie
Branże wiodące: Elektryczno – mechaniczna (ELM).
Zawód: mechatronik, technik mechatronik, technik elektronik.
Wyposażenie – Zestaw egzaminacyjny pneumatyki i sensoryki (8 szt.)
Oprogramowanie do symulacji układów pneumatycznych i hydraulicznych (1szt.)
Modułowa linia produkcyjna z robotem pneumatycznym. Moduł sortowania i transportu (1 szt.)
Modułowa linia produkcyjna z robotem pneumatycznym. Moduł transportu i orientacji przestrzennej detalu (1 szt.)
Modułowa linia produkcyjna z robotem pneumatycznym. Moduł obróbki i kontroli jakości (1 szt.)
Modułowa linia produkcyjna z robotem pneumatycznym. Moduł magazynowania wyrobu z robotem kartezjańskim (1 szt.)
Modułowa linia produkcyjna z robotem pneumatycznym. Moduł robota 6-osiowego z programem ręcznym. (1 szt.)
Branże wiodące: Elektroenergetyczna (ELE)
Zawód: technik elektryk, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. (2 szt.)
Stanowisko do badania silnika asynchronicznego 3f z falownikami i hamownią. (2 szt.)
Stanowisko do badania silnika krokowego z hamownią. (2 szt.)
Stanowisko do badania silnika prądu stałego z hamownia. (2 szt.)
Stanowisko do badania serwonapędu z hamownią. (2 szt.)
Stanowisko do badania silnika BLDC z hamownią. (2 szt.)
Branże uzupełniająca: motoryzacyjna (MOT) mechanik pojazdów samochodowych.
Podnośniki – 3 stanowiska (podnośnik samochodowy 4 tonowy: 2-kolumnowy, 4-kolumnowy i nożycowy) - zestaw (1 szt.)
Kompresor tłokowy – sprężarka + rozprowadzenie pneumatyki na 6-stanowisk (1 szt.)
Wyważarka z montażownicą (1 szt.)
Urządzenie do pomiaru geometrii (3 szt.)
Inżynieria wysokich napięć w pojazdach (1 szt.)
Silnik elektryczny ( 1szt.)
Układ wtryskowy – Silnik (1 szt.)
Badanie ogniw paliwowych (1szt.)
Maszyny elektryczne w samochodach hybrydowych oraz elektrycznych (1 szt.)
Stanowisko ćwiczeniowe napęd hybrydowy (1 szt.)
Model podwozia z wtryskiem paliwa ( 1 szt.)
Zespół Szkół nr 1 w Kwidzynie
Branża wiodąca: Teleinformatyczna
Zawód: technik informatyk
Serwer z dwiema kartami sieciowymi wraz z systemem operacyjnym (9 szt.)
Skaner 3D z oprogramowaniem (1 szt.)
Drukarka 3D z zestawem filamentów (1 szt.)
Zespół Szkół w Prabutach
Branża wiodąca: Transport drogowy (TDR)
Zawód: kierowca mechanik
Tester diagnostyczny (1szt.)
Certyfikowany symulator samochodu ciężarowego (1 szt.)
Symulator samochodu osobowego (1 szt.)
Roboty budowlane w CKZiU przy ul. Staszica 25 polegają na częściowej przebudowie wejścia do budynku, nadbudowie piętra skrzydła południowego A, montażu dźwigu osobowego, przebudowie sanitariatów z wydzieleniem szatni, montaż instalacji fotowoltaicznej i zagospodarowanie terenu.
Roboty budowlane w CKZiU przy ul. Ogrodowej 4 polegają na rozbudowie szkoły
o pomieszczenia warsztatowe, przebudowie budynku o dźwig osobowy i przebudowie istniejącego garażu.
Wskaźnik produktu
Dane wskaźnika nr 1- pojemność klas w nowych lub zmodernizowanych placówkach oświatowych. Wartość docelowa ogółem – 517 sztuk
Dane wskaźnika nr 2 – Liczba wspartych szkół. Wartość docelowa ogółem – 3 sztuki
Dane wskaźnika nr 3 – Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wartość docelowa ogółem – 2 sztuki
Wskaźnik rezultatu
Dane wskaźnika nr 1 – Roczna liczba użytkowników nowych lub zmodernizowanych placówek oświatowych. Wartość docelowa ogółem – 1 243 użytkowników/rok.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie